Prova blogger
Hui hem tingut la primera sessió de l'assignatura de Programari i Maquinari, i ha sigut una bona introducció al que ens espera durant el curs.
Yolanda ens ha presentat l'assignatura i hem dedicat la classe a explorar dos temes fonamentals: d'una banda, l'origen i l'evolució de les TIC al llarg del temps, des dels primers ordinadors fins a la societat digital en la qual vivim avui dia; de l'altra, els Entorns Personals d'Aprenentatge (PLE), una eina molt útil per organitzar i gestionar el nostre propi procés d'aprenentatge de manera autònoma.
Ha sigut una sessió molt interessant per situar-nos en context i entendre com la tecnologia ha transformat l'educació.
Comentarios
Publicar un comentario