Tasques del blog i disseny
En aquesta sessió ens han explicat les entrades que hem de publicar al nostre blog i els requisits de disseny que ha de complir. Una vegada tinguen el blog complet, haurem de pujar l'enllaç al foro de l'assignatura.
Pel que fa a les entrades, hem de publicar un total de quatre:
La primera ha de tractar els continguts vistos sobre Internet i els entorns personals d'aprenentatge, basant-nos en el blog que hem treballat a classe. La segona consisteix a fer un comentari sobre un vídeo educatiu de TED o YouTube, incloent-lo incrustat dins de la pròpia entrada. La tercera ha de ser un anàlisi i descripció d'un Recurs Educatiu Obert (REO), que podem buscar a plataformes com Procomún. I la quarta és una ressenya bibliogràfica d'un article científic relacionat amb l'ús de les tecnologies en educació, buscant-lo a Dialnet o a revistes com Comunicar, i acabant amb la referència en format APA amb l'enllaç a l'article original.
Quant al disseny del blog, hem d'afegir dos gadgets: un amb les etiquetes de les entrades, i un altre amb els enllaços a almenys 5 blogs de companys i companyes de classe.
Comentarios
Publicar un comentario